Team Vivild spiller sammen med     Vivild Idrætsforening's fodboldafdeling

Aktuelt »

Team Vivilds profil »

21. april 2012

TEAM VIVILD havde lørdag den 21. april 2012 inviteret deres sponsorer til sponsorfrokost på Langhøj Idrætscenter.

Formanden Søren Erikstrup bød velkommen til de fremmødte sponsorer, og Vivilds cheftræner Henrik Angermair fortalte lidt omkring det at komme til Vivild fra Århus, om spillertruppen og om forventningen til den kommende sæson.

TEAM VIVILD var vært ved en god frokost, inden sponsorerne skulle ud at se kampen, Vivild – Kolind: 2 – 4 (0 – 3). Der var dækket op til kaffe i halvlegen i klubbens mødelokale. En rigtig hyggelig eftermiddag på Langhøj Idrætscenter, som sluttede efter kampen.

Tekst og foto: Kurt Enevoldsen

16. april 2011

TEAM VIVILD havde lørdag den 16. april 2011 inviteret deres sponsorer til sponsorfrokost på Langhøj Idrætscenter.

Efter frokosten var der kamp i serie 1 imellem Vivild og Vatanspor fra Århus, kampen blev desværre tabt med 4 – 0 efter 1 – 0 ved halvleg.

TEAM VIVILDs formand Søren Erikstrup holdt tale, hvor han roste sponsorerne for den flotte opbakning der var til TEAM VIVILD. Han nævnte også vigtigheden af opbakningen, der gjorde det muligt og støtte det store arbejde der blev gjort i fodbold afdelingen.

Vivilds nye cheftræner Henrik Brund fortæller lidt om træningen op til turneringsstarten og forventningen til dagens kamp mod Vatanspor. Lidt omkring de udfordringer der har været, da der er en del skader på de rutinerede spillere.

De unge spillere blev rost for deres arbejdsindsat og træningsflid.

Tekst og foto: Kurt Enevoldsen

10. april 2010

Før sæsonens åbningskamp, lørdag den 10. april 2010, var Team Vivilds sponsorer inviteret på en let frokost og hyggeligt socialt samvær i Langhøj Idrætscenters Cafeteria.

Efter frokosten nød man den  underholdende hjemmekamp

Vivild - Hadsten

som endte med resultatet 2 - 2.

• vivild-if.dk© 2005-2012 • Langhøj Idrætscenter, Langgade 65, Vivild, tlf. 86 48 67 80 • webmaster@vivild-if.dk •