Scrapbog for fodbold U-14 Piger / 11

webmaster@vivild-if.dk modtager gerne tekst og billeder, så siden kan afspejle livet i vores forening.

Til sidetop

Stilling                  Kampprogram

Aktuelt »

29.- 30.06.2007

Pigerne har været på 2-dages tur til Ikast , hvor de har deltaget i Profil Optik cup.
Pigerne fortæller: "Vi vandt alle vore kampe, og vi blev en sikker vinder af stævnet, som havde deltagelse af ca. 22oo spillere og ledere, en rigtig stor oplevelse. Vi havde en fantastisk tur sammen med drengene 12-14, som osse var med til at gøre det til en dejlig tur, mange tak til drengene", lyder det fra pigelejren.
En stor bedrift af pigerne, som i foråret har spillet i B rækken. I Ikast var de oppe mod A hold, men pigerne tog udfordringen op på fornemste vis,  og vandt kampene 6-0, 3-2, 4-0, & 1-0,  rigtig godt gået af pigerne,  Til lykke med pokalen !

28.04.2007

Billeder fra kampen mod Hornslet IF

• vivild-if.dk© 2005-2008 • Langhøj Idrætscenter, Langgade 65, Vivild, tlf. 86 48 67 80 • webmaster@vivild-if.dk •