Klubsupport støtter Vivild IF, når du handler.

Vi har oprettet en konto hos KlubSupport, der er et koncept, som gør det muligt for os at tjene penge til VIF, når vi e-handler. Du har derfor nu mulighed for at støtte, når du køber tøj, rejser, CD’er, bøger, dagligvarer og en helt masse andet på nettet – UDEN at det koster dig ekstra!

Klik her på linket her og tilmeld dig.

Når du e-handler, skal du gøre det via vores side – så støtter du helt automatisk VIF med et fast beløb eller en procentdel af købet.

Du kan e-handle hos en lang række anerkendte butikker, som har forpligtet sig til at donere en del af beløbet til os. Der er også mange gratis muligheder, så som konkurrencer og nyhedsbreve du kan tilmelde dig og derved støtte VIF.

Husk pengene går til et godt formål.

Det hjælper at e-handle!

Links til fil-fremvisere»

(viewers, som frit kan downloades)

Adobe Reader

(viewer, viser pdf-filer): Hent her

Excel regneark-fremviser

(viewer, viser xls-filer): Hent her

Word dokument-fremviser

(viewer, viser doc-filer): Hent her

PowerPoint dias-fremviser

(viewer, viser ppt-filer): Hent her

Fra nævnte links kan downloades gratis fremvisere, hvis du ikke har nævnte programmer installeret i fuld version.

Hvis du ikke har en kontorpakke (tekst, regneark m.m.) installeret, kan du her frit downloade en total OpenOffice  Kræver godt bredbånd, da den fylder ca. 180 Mb.

.. og herfra kan du downloade et godt kalendersystem kvit og frit.

Mangler du hurtigt og billigt bredbånd med telefoni? Kontakt Primanet

• vivild-if.dk© 2005-2012 • Langhøj Idrætscenter, Langgade 65, Vivild, tlf. 86 48 67 80 • webmaster@vivild-if.dk •